ຕາມເຄີຍກັບຄໍລໍ້າ ສຶກສາພາຄິດ ຂອງຄໍ່າຄຄືນນີ້ກ່ອນນອນ ໃຫ້ແຟນ ລາວອັບເດດ ໄດ້ສຶກສາ ແລະ ຄິດຄົ້ນນໍາກັນ, ເຊິ່ງມື້ນີ້ຈະມາເບິ່ງ ເງື່ອນໄຂຂອງລັດຖະກອນຄູູ ຕ້ອງປະຕັດບັດໜ້າທີ່ຕາມລະບຽບແນວໃດ ຈິ່ງຈະໄດ້ຮັບການປະເມີນຜົນງານ, ເຊິ່ງໝາຍເຖິງການເລື່ອນຂັ້ນ ແລະ ພົ້ນຊັ້ນຕ່າງໆ. ດັ່ງນັ້ນ, ມື້ນີ້ແອັດມິນນົກ ຈະນໍາພາແຟນໆໄປຮູ້ນໍາກັນເລີຍ.
ອີງຕາມຂໍຕົກລົງຂອງລັດຖະມົນຕີ ວ່າດ້ວຍການຮັບຮອງ ແລະ ປະກາດໃຊ້ຄູ່ມືແນະນໍາການປະເມີນຜົນການປະຕິບັດໜ້າທີ່ວຽກງານຂອງລັດຖະກອນຄູ (ສະບັບປັບປຸງ) ວ່າດ້ວຍ ເງື່ອນໄຂຂອງລັດຖະກອນຄູ ຜູ້ທີ່ຈະໄດ້ຮັບການປະເມີນຜົນງານ ມີດັ່ງນີ້:
1. ຜູ້ທີ່ເຮັດໜ້າທີ່ສິດສອນ ຫຼື ຝຶກອົບຮົມປະຈໍາຢູ່ສະຖານການສຶກສາ ແລະ ກິລາແຫ່ງຕ່າງໆ ໃນຕະຫຼອດສົກຮຽນ.
2. ຜູ້ທີ່ເປັນລັດຖະກອນຄູສົມບູນ.
3. ຜູ້ທີ່ໄດ້ສອນຄົບຕາມຫຼັກສູດ ແລະ ຕາມຊົ່ວໂມງທີ່ກໍານົດໄວ້ ໃນດໍາລັດວ່າດ້ວຍລັດຖະກອນຄູ ຫຼື ສິດສອນ 50% ຂຶ້ນໄປ ສໍາລັບຄູສາຍສາມັນສຶກສາຫຼາຍວິຊາ ຫຼື ຫຼາຍຕໍາລາ, ສ່ວນຄູສອນອາຊີວະສຶກສາ ແລະ ການສຶກສາຊັ້ນສູງໃຫ້ສອນຄົບຕາມໜ່ວຍກິດ ແລະ ຫຼັກສູດ 80% ຂັ້ນໄປ.
4. ຜູ້ທີ່ບໍ່ຜິດຕໍ່ລະບຽບກົດໝາຍ ຫຼື ບໍ່ຖືກປະຕິບັດມາດຕະການທາງວິໄນ.
5. ຜູ້ທີ່ສອນບໍ່ຄົບຕາມເງື່ອນໄຂ ໃນຂໍ້ 1-4 ຂ່າງເທິງຈະບໍ່ໄດ້ຮັບການປະເມີນຜົນ.
ນອກຈາກນັ້ນ, ມາດຕະຖານຂອງການປະເມີນ ປະກອບມີດັ່ງນີ້: ດ້ານຄຸນທາດການເມືອງ, ດ້ານຄຸນສົມບັນສິນທໍາປະຕິບັດ, ດ້ານຈັນຍາບັນ, ດ້ານວິຊາຊີບ, ດ້ານການພັດທະນາຕົວເອງ, ດ້ານການບໍລິຫານ (ສໍາລັບຄູທີ່ມີຕໍາແໜ່ງເປັນຜູ້ບໍລິຫານ).
ສ່ວນວິທີການປະເມີນ ມີດັ່ງນີ້:
1. ການປະເມີນຕົວເອງ ແລະ ເພື່ອນຮ່ວມງານປະເມີນ (ເພື່ອຮ່ວມສະຖານການສຶກສາດຽວກັນໃຫ້ຄະແນນເຊິ່ງກັນ ແລະ ກັນ ໂດຍການໃຫ້ຄະແນນຕາມມາດຕະຖານຕົວຊີ້ວັດ ທີ່ກໍານົດໄວ້ໃນເອກະສານຊ້ອນທ້າຍ).
2. ການຈັດຕັ້ງປະເມີນ (ຄະນະກໍາມະການສະຖານການສຶກສາ ຕີລາຄາປະເມີນຜົນການປະຕິບັດໜ້າທີ່ວຽກງານຂອງຄູ ທີ່ຢູ່ໃນຄວາມຮັບຜິດຊອບຂອງຕົວເອງ).
ກ. ສໍາລັບໂຮງຮຽນຂະໜາດໜ້ອຍທີ່ມີຄູ 1-3 ຄົນ ໃຫ້ຈັດຕັ້ງການປະເມີນຮ່ວມກັບໝວດໂຮງຮຽນ ຫຼື ກຸ່ມໂຮງຮຽນທີ່ຂັ້ນກັບ.
ຂ. ສາລັບໂຮງຮຽນຂະໜາດໃຫຍ່ ແລະ ສະຖາບັນການສຶກສາ ທີ່ມີຈໍານວນຄູຫຼາຍ ໃຫ້ຈັດຕັ້ງປະເມີນເປັນແຕ່ລະຈຸວິຊາ, ໜ່ວຍງານວິຊາ ຫຼື ພາກວິຊາ.
ຄ. ສໍາລັບຄູມະຫາວິທະຍາໄລ ທີ່ໄປສິດສອນປະຈໍາຢູ່ພາກສ່ວນອື່ນໆຂອງລັດ ໃຫ້ພາກສ່ວນນັ້ນເປັນຜູ້ຈັດຕັ້ງການປະເມີນ.
ສໍາລັບການໃຫ້ຄະແນນມີດັ່ງນີ້: 4 ດີເລີດ (ມີຫົວຄິດປະດິດສ້າງ, 3 ດີ (ນໍາໃຊ້ເປັນ), 2 ກາງ (ລະດັບພັດທະນາ) ແລະ 1 ບໍ່ໄດ້ມາດຕະຖານ ແລະ ຕ້ອງການຄວາມຊ່ວຍເຫຼືອ (ລະດັບຕົ້ນ).
-----------------
Laos Update : ໃຫ້ທ່ານຫຼາຍກວ່າຂ່າວ
0 comments:
Post a Comment